Beoordelingen van Bella Milano Hendrik Ido Ambacht

Recente recensies

5.0
Anoniem
19 juni 2026
Renee
19 juni 2026

Heerlijk vers waande mij in Italië

Caroline de Ruiter
13 juni 2026

Héérlijk!

TvZ
12 juni 2026
Bas Schellingerhout
8 juni 2026

Ruime keuze en alles is lekker, ik zou er elke dag wel willen bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adi de Haan
8 juni 2026

Het eten was perfect, heerlijke pasta, had het via de website besteld en het was exact op de afgesproken tijd klaar, ik was zelf 2 min te laat🫣 Mvg, Adi

Ralph
5 juni 2026
Jeanette
5 juni 2026

Heerlijke pasta de Artishock smaakt heel goed ☀️ Den kip stukjes blijft ik wat raar vinden erg compact, vierkant en wat droog proeft als kant en klaar stukjes. Toch blijft bella Milano mijn favoriet.

Hans
1 juni 2026

Bestelling kwam gelukkig eerder als in eerste instantie aangegeven en het was heerlijk!

Leo Croes
1 juni 2026

heel smakelijk en keurig op tijd afgeleverd

Ilona
31 mei 2026

Dit was onze eerste keer maar het was erg lekker! Vriendelijke mensen ook.

Leo Croes
30 mei 2026
Leo Kegge
30 mei 2026
Peter
29 mei 2026

Wachttijd is erg lang.

Edwin Bak
27 mei 2026

Onze bestelling was keurig op tijd klaar, en heerlijke pizza”s Absoluut een aanrader!

Er
25 mei 2026

Het was weer erg lekker. Groetjes Erik

MJP
24 mei 2026
Dany
15 mei 2026

Was weer heerlijk

A3 aan
9 mei 2026

Vers , goed en perfect op tijd

Arjan
2 mei 2026

De pasta en pizza is er heerlijk en de bezorging keurig netjes en snel!

Schouten
26 april 2026

Het was weer prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne Roos
25 april 2026
B
24 april 2026
Vuik
13 april 2026

Niet nodig...goed zoals het is..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylwia
10 april 2026

Absolutely delicious! One of the best pasta I ate in a long time. Very fast delivery everything was still super hot! I loved it, thank you!

Piotr
4 april 2026

Als altijd…geweldig. Heerlijke pasta amatriciana en pizza salvatore (nieuwe favoriet). Het is het wachten echt waard!

Gijs Roos
30 maart 2026

Gemakkelijk bestellen. Eten zoals gewoonlijk van prima kwaliteit.

Wouter
29 maart 2026

Altijd Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Naomi
23 maart 2026

Heerlijk pizza’s!!!!!

Ron Teuben
22 maart 2026

Het eten was heerlijk! Om 19.00 uur besteld en helaas om 20.30 uur geleverd aan huis door grote drukte. Dan is eten eigenlijk te laat. Hopelijk volgende keer weer wat sneller.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

leo plaisier
19 maart 2026
marleen naborn
17 maart 2026

Het eten is altijd goed en met deze nieuwe bestelsite kan je ook gelijk je wensen kenbaar maken! Top

Anoniem
15 maart 2026

Eten uiteraard weer voortreffelijk. Bezorging bijna 25 min te laat, 5-10 min moet kunnen maar de afstand is minder dan 2 km, dan is er iets mis met de planning of met de bezorging. Verwerk de servicekosten voor een Ideal betaling gewoon in de prijs, nog nooit een webwinkel gezien waar dit apart berekend wordt. Fijn dat we nu rechtstreeks online kunnen bestellen. Misschien nog productfoto's toevoegen?

laura
14 maart 2026

De pizza was heerlijk! Erg genoten. De bezorging was verwarrend. In een mail werd aangegeven dat de pizza er om 19.30 uur zou zijn. Toen dit niet het geval was, werd telefonisch aangegeven dat er 1,5 uur nodig kan zijn als het druk. De pizza's werden om 20.15 uur bezorgd (door een hele vriendelijke man). Ik zou het fijn vinden als deze verwachting duidelijk wordt aangegeven. Desalniettemin heerlijk gegeten.

Stanley
14 maart 2026
Marja van Helden
8 maart 2026

Zoals altijd heerlijk eten en een lieve bezorger.

Annemieke van den Berg
7 maart 2026

Het eten was super! Lekker warm, netjes verpakt en heerlijk van smaak. Het enige jammere was de tijd van bezorging. Wij hadden aangegeven zsm. Km 18:39 bestelling geplaatst en pas om 19:48 werd ons eten bezorgt. Dit terwijl de bezorgtijd verwacht werd om 19:25 uur.

Jo
2 maart 2026

Goede pizza, wij hadden de Picanto en de Salvatore en ze waren lekker smaakvol en goed belegd!

John
25 februari 2026
Jeanet Derksen
22 februari 2026

De pizza was heerlijk . Goed gevuld en nog heel warm bij thuiskomst (Zwijndrecht)

Edwin Zondag
16 februari 2026

Bestellen gaat gemakkelijk en je kan extra ingrediënten toevoegen, dat is prettig. Had voor 19:00 besteld om op te halen en bestelling was kort na 19:00 klaar. En het was weer heerlijk!

Petra stolk
15 februari 2026

Jullie zijn 1van de weinigen waarbij het eten heerlijk warm bezorgd wordt vanuit hia naar Zwijndrecht het was de eerste bestelling maar zeker niet de laatste en het was overheerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

BB
15 februari 2026

Gewoon vers en lekker zoals altijd!! Niks op aan te merken.

Renee
15 februari 2026

Zoals gewoonlijk heerlijk.