Bewertungen von Bella Milano Hendrik Ido Ambacht
Neue Beurteilungen
Anoniem
Renee
Heerlijk vers waande mij in Italië
Caroline de Ruiter
Héérlijk!
TvZ
Bas Schellingerhout
Ruime keuze en alles is lekker, ik zou er elke dag wel willen bestellen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Adi de Haan
Het eten was perfect, heerlijke pasta, had het via de website besteld en het was exact op de afgesproken tijd klaar, ik was zelf 2 min te laat𫣠Mvg, Adi
Ralph
Jeanette
Heerlijke pasta de Artishock smaakt heel goed âïž Den kip stukjes blijft ik wat raar vinden erg compact, vierkant en wat droog proeft als kant en klaar stukjes. Toch blijft bella Milano mijn favoriet.
Hans
Bestelling kwam gelukkig eerder als in eerste instantie aangegeven en het was heerlijk!
Leo Croes
heel smakelijk en keurig op tijd afgeleverd
Ilona
Dit was onze eerste keer maar het was erg lekker! Vriendelijke mensen ook.
Leo Croes
Leo Kegge
Peter
Wachttijd is erg lang.
Edwin Bak
Onze bestelling was keurig op tijd klaar, en heerlijke pizzaâs Absoluut een aanrader!
Er
Het was weer erg lekker. Groetjes Erik
MJP
Dany
Was weer heerlijk
A3 aan
Vers , goed en perfect op tijd
Arjan
De pasta en pizza is er heerlijk en de bezorging keurig netjes en snel!
Schouten
Het was weer prima!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Yvonne Roos
B
Vuik
Niet nodig...goed zoals het is..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Sylwia
Absolutely delicious! One of the best pasta I ate in a long time. Very fast delivery everything was still super hot! I loved it, thank you!
Piotr
Als altijdâŠgeweldig. Heerlijke pasta amatriciana en pizza salvatore (nieuwe favoriet). Het is het wachten echt waard!
Gijs Roos
Gemakkelijk bestellen. Eten zoals gewoonlijk van prima kwaliteit.
Wouter
Altijd Top!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Naomi
Heerlijk pizzaâs!!!!!
Ron Teuben
Het eten was heerlijk! Om 19.00 uur besteld en helaas om 20.30 uur geleverd aan huis door grote drukte. Dan is eten eigenlijk te laat. Hopelijk volgende keer weer wat sneller.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
leo plaisier
marleen naborn
Het eten is altijd goed en met deze nieuwe bestelsite kan je ook gelijk je wensen kenbaar maken! Top
Anoniem
Eten uiteraard weer voortreffelijk. Bezorging bijna 25 min te laat, 5-10 min moet kunnen maar de afstand is minder dan 2 km, dan is er iets mis met de planning of met de bezorging. Verwerk de servicekosten voor een Ideal betaling gewoon in de prijs, nog nooit een webwinkel gezien waar dit apart berekend wordt. Fijn dat we nu rechtstreeks online kunnen bestellen. Misschien nog productfoto's toevoegen?
laura
De pizza was heerlijk! Erg genoten. De bezorging was verwarrend. In een mail werd aangegeven dat de pizza er om 19.30 uur zou zijn. Toen dit niet het geval was, werd telefonisch aangegeven dat er 1,5 uur nodig kan zijn als het druk. De pizza's werden om 20.15 uur bezorgd (door een hele vriendelijke man). Ik zou het fijn vinden als deze verwachting duidelijk wordt aangegeven. Desalniettemin heerlijk gegeten.
Stanley
Marja van Helden
Zoals altijd heerlijk eten en een lieve bezorger.
Annemieke van den Berg
Het eten was super! Lekker warm, netjes verpakt en heerlijk van smaak. Het enige jammere was de tijd van bezorging. Wij hadden aangegeven zsm. Km 18:39 bestelling geplaatst en pas om 19:48 werd ons eten bezorgt. Dit terwijl de bezorgtijd verwacht werd om 19:25 uur.
Jo
Goede pizza, wij hadden de Picanto en de Salvatore en ze waren lekker smaakvol en goed belegd!
John
Jeanet Derksen
De pizza was heerlijk . Goed gevuld en nog heel warm bij thuiskomst (Zwijndrecht)
Edwin Zondag
Bestellen gaat gemakkelijk en je kan extra ingrediënten toevoegen, dat is prettig. Had voor 19:00 besteld om op te halen en bestelling was kort na 19:00 klaar. En het was weer heerlijk!
Petra stolk
Jullie zijn 1van de weinigen waarbij het eten heerlijk warm bezorgd wordt vanuit hia naar Zwijndrecht het was de eerste bestelling maar zeker niet de laatste en het was overheerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
BB
Gewoon vers en lekker zoals altijd!! Niks op aan te merken.
Renee
Zoals gewoonlijk heerlijk.